BEYİN TÜMÖR VE KİTLE KANSERİ

PRİMER BEYİN TÜMÖRİ TİPLERİ
BEYİN: Sinir lifleri boyunca (elektrik) MSJ göndererek vücudu kontrol etmektedir. Sinir lifleri beyinden dışarı uzanarak omuriliğe bileşirler, omuriliğin bu birlikteliği sinir siteminin merkezini oluşturur.
Beyin nöron adı verilen milyarlarca sinir hücresinden oluşmaktadır. (Menisklerdir) hücrelerinde içermektedir.
Beyin omurilik zarları olarak üç ince tabakayla çevrilmiştir. Beyin omurilik (serebrospinal) içinde bulunmaktadır.
Beyin geniş kısım ön beyin (hemisfer) adı verilen sol ve sağ kısımlara bölünmüştür.
Hemisferler lob adı verilen alanlara bölünmüş vücut sistemini kontrol etmektedir.
Beyinde birde arka beyin sapı olarak isimlendirilir.
Küçük iki kısım bulunmaktadır. (Serebellum) denge koordinasyonunu sağlamaktadır. Beyin sapı otomatik olarak vücut kontrolünden sorumludur.
Ayrıca beyin ortasında (hipofiz) bezi bulunmak çok çeşitli vücut fonksiyonlarını kontrol eden hormonlar üretmektedir.
Beyin tümörleri beyinde geliştikleri bölüme bağlı farklı belirtiler göstermektedir.
Bu tür tümörler (sekonder) tümörler denir.
Risk alanları daha çok radyasyona maruz kalmak, radyoterapi almış kişilerde daha yaygındır.
Gözleri yoran sebeplerde değerlendirilmedir.
Beyinde büyüyen tümör kafatası içinde baskıya neden olur. Bu durum baş ağrısı, mide bulantısı, baş dönmesine neden olur. Fiziki denge bozuklukları, hafıza kaybı, konuşma ve hatırlama bozukları görülür.
Primer sekonder tümörleri beyinde başlar, vücudun herhangi bir yere yayılır. Kanser tümörleri ana tümörden kopar, kan dolaşımıyla seyahat eder. Akciğere kemik ve omuriliğe yerleşerek vücuda yayılır.
Beyin tümör Benign – iyi huylu tümör, yavaş büyüdüğü anlamına gelmektedir.
Manign – kötü huylu tümör, hızlı büyüdüğü anlamına gelmektedir.
Beyin tümöri omuriliğe yayılması ilişkili olduğundan daha çabuk yayılır.
Tedavi yöntemleri:
Söz konusu raporunuzda belirtilen (beyin kitle tümörleri ve nodül lezyonlar).
Beyinde belirli ağrılar, uğultular, kulak çınlaması, konuşma bozukluğu, denge kaybı, unutkanlık, görmede bulanıklık, sinirsel ve depresan vakalar raporda incelenecek.
Raporunuza özel laboratuvarda kişiye özel bitkisel droglar ile farmasötik destekleyici üretilecektir.
Acil durumlarda talebiniz üzere 24/36 saat içerisinde İstanbul içi kurye, İstanbul dışı kargo ile adresinize gönderilecektir.
Hastaya uygun olacak tedavi yöntemlerinde beyin kitle ve hastalıklarına karşı ARGE edilmiş droglar rapordaki hastalığın sonucuna göre özel üretim laboratuvarlarda gerçekleştirilecektir.
R1) Beyin hücre yenileyici (ağızdan 40/gün 20CC)
R2) Beyin tümör kitle eritici(ağızdan 40/gün 20CC)
R3) Beyin tıkanıklığı hipotenüs – sinir sistemlerini güçlendirici (ağızdan 21/gün)
R4) Burundan sıvı damla (beyin damarı açıcı)
R5) Burundan sıvı intihapları temizleyici (damla)
40/gün tedavinin sonunda hastalığın ne kadar iyileştiğine bakılmak suretiyle rapordaki iyileşmeye göre 6-9 ay sürelerinde tedavinin tamamlanması öngörülmüştür.
Beyin tümörleri kitle kanseri tedavi süresince koruyucu hekimlik uygulamalarına uymaları rica olunur.
Kullanacak ürünlerin ARGE-si yapılmış 100/100 doğal ve natürel droglardır.
Hiç bir katkı maddesi yoktur, söz konusu değildir, herhangi bir yan etkisi yapmaz.
Hastanın kullanacağı ekstratlar farmasötik kulanım listesi hastanın kendisine yazılı verilecektir
Hastanın isteği durumunda ücretli hizmetlerden satın alabilir.
Hastabakıcı
Hastanın iyileşmesiyle dosyanın sonlandırılması hastanın dikkat etmesi gereken koruyucu hekimlik mektubunun kendisine verilmesi ile dosya sonlandırılır, bilgilerimize arz olunur. Saygılarınızla.