BAĞIRSAK, KOLON KANSERİ

KANSER ARAŞTIRMA DOĞAL TEDAVİ MERKEZİ
BAGIRSAK, KOLON KANSERİ
Bağırsak kolon kanseri (kolorektal, rektum) ve apandiste görülen kanserli büyümeleri kapsar.
BELİRTLERİ
Sürekli ishal
Kabızlık
Karında şişlik
Gaz toplama problemleri
Sindirim sisteminin anatomisinde kalın bağırsak ve ince bağırsak arasında 1,5-2mdir. Sindirim sisteminin 5/1ni oluşturur. Kalın bağırsak midenin altındadır.
Söz konusu raporunuzda belirtilen kolon kanseri kitle ve tümörler bağırsak koliti yara ve intihaplar, bağırsak tıkanıklığı, bağırsak gazı, bağırsak tembelliği bağırsak ağrı ve sancıları belirtileridir.
Söz konusu raporunuza özel laboratuvarlarda üretilecek droglar ve farmasötik bitkisel destekleyici terkiplerdir.
Bağırsak kolon kanseri
R1) Bağırsak intihap atıcı ve yenileyici (ağızdan 21/gün 20CC)
R2) Bağırsak kitle tümör eritici (ağızdan 21/gün 20CC)
R3) Bağırsak ağrı ve sancı kesici (ağızdan 21/gün 20CC)
R4) Bağırsak sancıları hücresel ve sinirsel ağrılar deri dışına aroma masaj yağları
Hasta 21 gün tedavi sonunda hastane tahlil raporları istenecektir. Ne kadar iyileştiğine bakılacak. Doktorların kanaati ile iyileşmesi görüldüğü durumda, tedavinin 91/gün sürmesi öngörülmüştür.
Hastaya tedavi süresince koruyucu hekimlik istenecek.
Kullandığı bitkisel ürünlerin ARGEsi yapılmış 100/100 doğal ve natürel farmasötik destekleyici ürünlerdir. Hiçbir katkı maddesi yoktur. İçimi gayet rahat ve kolaydır.
Kullandığı bitkisel destekleyicilerin içerikleri endikasyon ve kondikasyon bilgileri hastaya yazılı olarak verilecektir.
Hizmetlerinden yararlanacaktır. Bilgilerimize arz olunur. Saygılarınızla.