KARACİĞER KANSERİ

Karaciğer vücudumuzun en büyük organıdır. Organın üzerinde gelişen kötü huylu tümörlerin tarifidir.
Karaciğer kanserinde iştahsızlık ve halsizlik gibi şikayetler söz konusudur.
Hepatit HİV. A/B/C, siroz sarılık gibi hastalıklar bünyesinde barındırmaktadır.
Karaciğer içinde en sık görülen (hepatosellüler) karsinomdur. En yaygını karaciğer siroz kistik, karaciğer yağlanması, safra taşı, hepatit bulunmaktadır. Kist tümör karaciğer kistleri, adenom, hemanjiom, iyi huylu tümörler, (karsinom anjiosarkom) gibi kötü huylu tümörler vardır.
Karaciğer yetmezliği genellikle uzun süreli alkol kullanımından siroz karaciğerde hasar verdiği zaman ortaya çıkar.
Kronik karaciğer iltihaplanmıştır. Zamanla skor dokusunun oluşmasına sebep olur.
Söz konusu raporda belirtilen karaciğer kanseri, kitle, tümör, nodül, lezyon, siroz, sarılık, hepatit vb tanıların doğrultusunda raporunuza özel laboratuvarlarda bitkisel droglar ve farmasötik destekleyici ürünler kişiye özel üretilmektedir.
R1) Karaciğer yenileyici (ağızdan 21/gün 20cc)
R2) Karaciğer kitle eritici (ağızdan 21/gün 20cc)
R3) Siroz ve sarılık iltihapları atıcı (ağızdan 21/gün 20cc)
R4) Hepatit A, B, C yenileyici (ağızdan 21/gün 20cc)
R5) Metastaz riskine karşı aftimun kan temizleyici (ağızdan 21/gün 20cc)
Adresinize aciliyete göre 24/36 saat içinde kurye ve kargo yoluyla adresinize gönderilir.
Hasta yukarıdaki rapor sonuçlarına göre farmasötik bitkisel destekleyicileri kullanarak 21/günün sonunda tekrar hastanın raporları istenir. İyileşmenin durumuna göre tedavinin 90/gün süreci öngörülmüştür. Hastanın doğal tedavi süresince koruyucu hekimlik uygulamalarına uyulması rica olunur. ARGEsi yapılmış 100/100 doğal droglardır. Hiçbir katkı maddesi yoktur. Yan tesir yapması mümkün değildir. İçilmesi kolay ve rahattır.
Hastanın kullandığı bitkisel drogların içerikleri endikasyon ve kondıkasyon ile ilgili bilgiler hastanın kendisine ait olup, hastaya yazalı olarak verilecektir.
Hastanın hizmet satın alma talebi ücretli
hizmetlerinden yararlanabilir. Bilgilerinize arz olunur. Saygılarınızla.