MİDE KANSERİ

Mide kanseri / gastrit ve ülsere neden olduğu gibi mide kanseri nedenlerinden biridir.
Genellikle midenin üst kısım astarlarında başlar. Ülser durumunda bu bakterinin ortadan kaldırılması gerekir. En önemlisi sigara, alkolden mideyi koruması gereklidir.
Mide kanserinin belirtileri
Mide yanması
Midede şişkinlik
İştahsızlık
Halsiz yorgun ve bitkinlik
Mide yemek borusuna yakın kitleler görünmektedir.
Tıbbı netice alamamış hasta raporunu gönderecektir. Söz konusu raporlarda mide kanseri yanma, gastrit, ülser, kitle ve tümörlerin bulunması durumunda raporunuza özel bitkisel droglar ve farmasötik destekleyici terkipler üretilecektir.
Bitkisel farmasötik destekleyici droglar
R1) Mide yanması (ağızdan 21/gün 20cc)
R2) Gastrit (ağızdan 21/gün 20cc)
R3) Ülser (ağızdan 21/gün 20cc)
R4) Mide hücre yenileyici (ağızdan 21/gün 20cc)
R5) Mide kitle tümör eritici (ağızdan 21/gün 20cc)
R6) Kan temizleyici aftimun (ağızdan 21/gün 20cc)
Hasta rapor sonuçlarına göre 21 günün sonunda tekrar tahlil raporu alınması istenecek. Rapordaki iyileşme belirtilerine göre 90/gün tedavinin sürülmesi düşünülmektedir.
Acil isteme durumunda 24/36 saat içinde kurye ve kargo yolu ile gönderilecektir.
Hatanın tedavi süre içerisinde koruyucu hekimlik uygulamalarına uyması istenecektir.
Kullanacağı bitkisel destekleyici drogların ARGEsi yapılmış 100/100 doğaldır. Hiçbir katkı maddesi yoktur. Yan tesir yapması söz konusu değildir. İçmesi kolay ve rahattır. Hastanın kullandığı bitkisel farmasötik drogların endikasyon ve kondıkasyon içerikleri hastaya yazılı olarak verilecektir.
Hizmetlerinden yararlanacaktır. Bilgilerimize arz olunur. Saygılarınızla.