TİROİT KANSERİ

Tiroit bezinin hücrelerinde köken alan, bir kanserdir. Bu kanser diğerlerine göre çok daha az görülür.
Belirtileri: boyun önünden, ağrının kulaklara vurması, ses kesikliği, yutkunma sorunu, sürekli öksürük, nefes alma güçlüğü.
Söz konusu göndermiş olduğunuz raporda tiroit kanseri konulmuş. Kitle tümör, sürekli öksürük, ses kısıklığı, sürekli uyuma hissi vb. halsiz ve bitkinlik gibi durumlar görülmektedir.
Doğal tedavi destekleyici terkipler
R1) Tiroit hücrelerini yenileyici (ağızdan 21/gün 20cc)
R2) Tiroit tümör eritici (ağızdan 21/gün 20cc)
R3) BDM. Toz emici
R4) Kan temizleyici (aftimun) (ağızdan 21/gün 20cc)
Hasta rapor sonuçlarına göre 21/gün sonunda tekrar tahlil raporlarına bakılarak iyileşmenin gelişmesine göre 90/gün tedavinin sürmesi ihtimali doktorlar tarafından ön görülebilir.
Hastanın tedavi süresince koruyucu hekimlik uygulamalarına uyması gerekmektedir.
Kullanıcı bitkisel destekleyici ürünler 100/100 doğaldır. Hiçbir katkı maddesi yoktur. Yan tesir yapmaz. ARGE-leri yapılmış, içimi gayet, rahat ve kolaydır.
Hastanın kullandığı bitkisel destekleyici droglar hastaya özel üretim olduğu için içerik ve bilgiler hastanın kendisine yazılı olarak verilir.
Kullanım şekilleri endikasyon ve kondikasyonlar hastanın kanser komplikasyonları dosyasına yazılıdır.
İstek ve talebiniz durumunda bitkisel droglar ile elde edilmiş, farmasötik bitkisel destekleyici ürünler, raporunuza özel üretilerek 24/36 saat içinde kurye ve kargo ile adresinize ulaştırılacaktır.