BÖBREK KANSERİ

Böbrek/böbreğin ana işlevi kanı süzdükten sora atık maddelerden idrar üretmek kandaki kimi minerallerin dengesini sağlamaktır. Böbrek kanseri normal işlevlerini yerine getiren hücrelerin işlev şekillerini yitirerek anormal derecede ortaya çıkan kitlelerin büyümesidir.

Söz konusu göndermiş olduğunuz raporda böbrek tümörü kitle kanseri vb. rahatsızlıklar görülmüştür.

İstek ve talebiniz durumunda bitkisel droglar ile elde edilmiş farmasötik bitkisel destekleyici raporunuza özel üretilerek 24/36 saat içinde adresinize kurye ve kargo yolu ile gönderilecektir.

Doğal tedavi destekleyici terkipler

R1) Böbrekleri yenileyici (ağızdan 21/gün 20cc)

R2) Böbrek kitle tümör eritici (ağızdan 21/gün 20cc)

R3) Böbrek damar tıkanıklığı açıcı (ağızdan 21/gün 20cc)

Hasta rapor tahlil sonuçlarına göre 21/gün bitkisel terkipleri kullanımın sonunda hastane raporu tekrar istenerek hastalığın iyileşme sürecine göre devam edilecektir. Hastanın iyileşme süreci 90/gün tahmin edilmektedir.

Hastanın tedavi süresince koruyucu hekimlik uygulamalarına uyulması istenir.

Kullandığı bitkisel droglar 100/100 doğaldır. Hiçbir katkı maddesi yoktur. Yan tesir yapmaz. ARGE-leri yapılmış, içimi gayet rahat ve kolaydır.

Hastanın kullandığı bitkisel destekleyici farmasötik droglar hastaya özel üretim olduğu için içerik ve bilgiler hastanın kendisine yazılı verilir.

Kullanım şekilli: endikasyon ve kondikasyonlar hastanın rapordaki hastalık komplikasyonları dosyasında yazılıdır.