ÇAĞİMİZİM HASTALIĞI

(STRES/DEPRESAN) S.A
Halsiz, bitkin ve yorgunluk en sık görülen hastalık grubu anemidir. Çünkü oksijen taşıyan hemoglobin eksiliği kişinin kendini halsiz ve yorgun hissetmesine neden olur. Bu nedenle yorgunluğa yol açan hastalık ikinci sıradadır. Depresan gibi psikosomatik hastalıklar çağın hastalıklarıdır.
ANEMİ DEMİR EKSİKLİĞİ S.A
Demir düzeyinin düşük olması genellikle kan kaybı besinlerdeki demirin emilmesindeki yetersizlik.
D-vitamin B6, B12 demir anemisi eksikliğini göstermektedir.
STRES DEPRESAN BEYİN YORĞUNLUĞU S.B
Beyin yorgunluğu depresan zihin yorgunluğu anlamında sinirsel bozukluklar, beyinde ağırlık hissi, çabuk sinirlenme, panik atak, dikkat kaybı eksikliği, trafik ses gürültüleri ağır stres altında ruh sağlığı bozulmaktadır.
Fiziksel ve ruhsal etkileri olan olumlu ve olumsuz duygular yaratan psikolojik etkenlerdir.
Bağışıklık sisteminin çökmesi sebep ve kaynaklardır.
R1) Stres S.A bitkinlik ve yorgunluk depresan (ağızdan içilir 21/gün 20cc)
R2) D-vitamin B6, B12 demir anemisi kan yapıcı (ağızdan içilir 21/gün 20cc)
R3) Stres S.B beyin yorgunluğu depresan (ağızdan içilir 21/gün 20cc)
R4) Bağışıklık sistemini güçlendirici depresan (ağızdan içilir 21/gün 20cc)
Hastanın kullandığı bitkisel destekleyici stres depresan kişiye özel üretilecektir. Kullanım endikasyon ve kondıkasyon içerikleri hastaya yazılı olarak verilir. 100/100 doğal ve natüreldir. Hiçbir katkı maddesi yoktur. ARGE-leri yapılmış. Asla yan tesir yapmaz. İçilmesi rahat ve kolaydır.