KEMİK VE İLİK KANSERİ

KEMİK KANSERİ
Kemiğin kendi tümörleri ve diğer organların tümörlerin kemiğe nüfus etmesiyle metastaz etmektedir. Kemiğin kendi tümörleri ise (selim) kemik tümörleridir. Habis kemik tümörü olarak iki gruba ayrılırlar.
Nedenleri:
Yüksek dozda radyasyona maruz kalmak
Kötü beslenmek ve egzersiz eksikliği
Alkol, sigara ve kötü alışkanlıklar
Doğal tedavi yöntemleri:
R1) Kemik hücre yenileyiciyi (ağızdan 41/gün 20cc)
R2) Kemik kitle ve tümör eritici (ağızdan 41/gün 20cc)
R3) Kemik ağrı ve sancı kesici (ağızdan 41/gün 20cc)
R4) Aftimun kan temizleyici (ağızdan 41/gün 20cc)
İLİK KANSERİ
İlik kanserinin diğer adları lösemi veya kan kanseridir. İlik kanseri, yani hepimizde bulunabilen kanserli hücrelerin çeşitli sebeplerle tetiklenerek kontrol dışı büyüme hücrelerin lenf bezleriyle taşınmasıdır. Kemik iliği kan hücrelerinin oluşumunu sağlayan ve kemiklerin içinde saklı bulunan yumuşak süngersi bir dokudur. Kemik iliği yetersizliği kan hücreleri sayısındaki azalma (sitopeni) olarak adlandırılır. Enfeksiyon anemi kanama kolay görünür gibi. Anemi nötropeni, trombositopeni kan hücre sayılarının kemiklerin ağrımalarda görülmektedir.
Doğal tedavi yöntemleri:
R1) İlik hücre yenileyiciyi (ağızdan 41/gün 20cc)
R2) İlik kitle ve tümör eritici (ağızdan 41/gün 20cc)
R3) İlik ağrı ve sancı kesici (ağızdan 41/gün 20cc)
R4) Lenfoma kan temizleyici (ağızdan 41/gün 20cc)
Hasta son tahlil raporlarının 40/günün sonunda tekrar bir yeni rapor alınarak hastalığın iyileşme sürecinin ne kadar ilerlediğini görmek süratiyle doktorlarımızın kanaati ve ön görü tahminleri 180-270 gün olarak tedavi sürdürülecektir. Hastanın koruyucu hekimlik uygulamalarına uyması rica olunur.
Kullandığınız farmasötik bitkisel destekleyici ürünler raporunuza özel laboratuvarlarda üretim yapılmaktadır. Bitkisel droglar 100/100 doğaldır. Hiçbir katkı maddesi yoktur. Yan tesir yapmaz. ARGE-leri yapılmış. İçimi gayet rahat ve kolaydır. Hastanın kullandığı bitkisel drogları içerikleri endikasyon ve kondikasyonla ilgili bilgiler hastanın kendisine yazılı olarak verilir.