Koruyucu Hekimlik

Kimyasal ilaçların zararları gündeme gelince modern tıp, alternatif tıbbı tanımak zorunda kalmıştır. Alternatif tıp, önleyici destekleyici tedavi yöntemleriyle beraber bilimsel ve teknik laboratuvar ortamlarından yararlanıldığı takdirde bağışıklık sisteminin güçlenmesinde etkin faydalı olması ve koruyucu hekimlik açısından büyük önem arzeder. Alternatif tıp tedavisi, kanser makrafaj hücrelerinin vücutdan atılmasını sağlayarak bağışıklık sisteminin güçlenmesiyle hasta iyileşir. Aynı zamanda vucut sistemini dengeleyen ve destekleyen hafif bir ilaç şeklidir.

Bağışıklık sistemimiz çökerse bilim dışı safsatalarla kimyasal tedavi ilaç vb. vitamin hapları ile düzelmez.
Örnegin (A,B,C,D) vitaminleri de Demir, Çinko, Kalsiyum eksikliği, kimyasal vitamin hapları içerek düzelmez.
Bağışıklık sistemimizi ancak doğal besin ve gıdalar tüketerek vitamin ve minarelleri almış ve tamamlamış oluruz
Böylece bağışıklık sistemimiz güçlenerek iyileşip sağlığımıza kavuşuruz. Bundan dolayı koruyucu hekimlik uygulamaları önemlidir.

Sağlık hizmeti hasta tedavi hizmeti olarak anlaşır. Oysaki önem sırasına göre koruyucu hekimlik rehabilite hizmetidir. Koruma hastalığın nüfus komplikasyonlarından korumayı kapsar. Vucudunun normal işlevini uyarmak ve güçlendirmek için Aternatif tıp tedavileri uygulanır. Böylece vucudun kendini iyileştirmesine yardımcı olunur. Ayrıca alternatif tıp tedavilerinin bebek ve çocuk hastalar için güvenli ve etkili olduğu da bilinir.

Koruyucu Hekimliğin Amaçları

a) Saglığımızı etkileyen biyolojik çevre faktörleri
b) Dengeli beslenme erken tanı ve tedavi
c) Kişi ve toplumlara sağlıgını nasıl koruyacağını öğretmek